Nieuwe locatie en noviteiten Attirance Breda

Attirance is na ruim 19 jaar toe aan een nieuwe, ruimere locatie met een geoptimaliseerd concept in een moderne, luxe ambiance. Sinds 18 juni zijn klanten en collega’s welkom aan Dillenburgstraat 5 in Breda, een paar honderd meter verwijderd van de oude locatie aan Duivelsbruglaan 4, in het gezellige winkelhart het Ginneken.   


Attirance 3.0
Marijke Stoop, de gedreven en enthousiaste eigenaresse van Attirance Beauty Xperience Center, Attirance Cosmetics Company en Attirance Academy, is trots op deze volgende stap. “Dit is ‘the next level’: een verbeterd concept met Attirance 3.0. Stoer, modern, luxe en betaalbaar voor iedereen door de diversiteit aan merken en prijsniveaus. Klanten kunnen bij ons Beauty Xperience Center terecht voor een uitgebreid aanbod aan huidverbeterende én wellness-behandelingen op een ruime, nieuwe locatie. Collega schoonheidsspecialisten zijn in de groothandel Attirance Cosmetics Company van harte welkom om kennis te maken met het luxe Spaanse cosmeticamerk Alissi Brontë.” Marijke importeert Alissi Brontë sinds 2016 en verzorgt de distributie naar schoonheidssalons in Nederland. 

Logische stap
Attirance 3.0 is een logische stap binnen de missie van het bedrijf: mensen een mooi gevoel over zichzelf geven door innovatie en verbetering van de huid. Met deze stap blijft Attirance een kwaliteitsspeler in Breda, die klanten op maat adviseert en innovatieve behandelingen biedt voor huidverbetering en welzijn. De nieuwe locatie aan Dillenburgstraat 5 biedt 25 procent méér behandelcapaciteit dan de oude locatie. Marijke: “We hebben nu een extra behandelkamer én een aparte ruimte voor de intakes. Door de vergrootte capaciteit verminderen we de wachttijd voor klanten; zij kunnen nu binnen een paar weken terecht voor hun favoriete behandeling.” Terwijl de klant wacht op de specialiste in het ruim opgezette loungegedeelte, kan zij genieten van een gezonde smoothie of koffie compleet. Het loungegedeelte is tevens de shop, waar alle producten keurig staan uitgestald op merk. “Op deze nieuwe locatie wordt het aantrekkelijker voor klanten en winkelend publiek om even binnen te lopen in onze beauty-oase en zichzelf te verwennen met luxe, kwalitatieve en betaalbare producten.”

Totaalconcept
Attirance werkt al geruime tijd samen met specialisten op allerlei gebieden. Zo kunnen klanten ook op de nieuwe locatie terecht bij een cosmetisch arts en huidtherapeute voor injectables, diverse lasertoepassingen en intensieve peelings. Het Attirance-team bestaat uit acht angels die allen huidcoach en huidexpert zijn, met specialisaties in PMU, acne, definitief ontharen, camouflagetherapie, bindweefselmassage, huidproblemen, lymfedrainage, microneedling, mesotherapie, microdermabrasie, pedicure, manicure, visagie en lichaamsmassages. Het uitgebreide gamma aan merken speelt in op de wensen en behoeften van de klanten. In de ruim opgezette VIP-behandelkamers wordt gewerkt met Valmont, hannah, Cenzaa, ZO Medical, ZO Skin Health, ColoreScience, NuFACE en Alissi Brontë. Voor de mani- en pedicure is er OPI. Het ruimte assortiment van Make-up Studio komt tegemoet aan de make-upbehoeften van iedere vrouw. Het holistische totaalconcept wordt onderstreept met voedingssupplementen van Laviesage Nutricosmetics en Cellics. In de verkoop mogen de natural tanning-producten van Marc Inbane niet ontbreken.

Attirance Beauty Xperience Center
Nieuw binnen het uitgebreide aanbod van Attirance Beauty Xperience Center is de behandeling met Venus Legacy. Venus Legacy is een apparaat dat superieure resultaten biedt voor contourverbetering, omtrekvermindering en huidverstrakking. De grote lichaamsapplicator creëert de meest intensieve dieptewerking en stimulatie van lymfedrainage. Later dit jaar zal het aanbod verder uitgebreid worden met luxe niche parfums.

Attirance: drie takken
Attirance aan Dillenburgstraat 5 in Breda bestaat uit Attirance Beauty Xperience Center, de salon en trainingslocatie voor depositaires, Attirance Cosmetics Company, het bedrijf dat het importeur- en distributeurschap van het Spaanse cosmeticamerk Alissi Brontë in Nederland voert en de Attirance Academy, waar personeel wordt getraind. Marijke: “Bij Attirance wordt veel geïnvesteerd in scholing en opleiding voor de angels. De angels worden getraind in diverse specialisaties en klantencontact door kennis binnen het team, maar ook van externe experts. Daarnaast wordt er actief deelgenomen aan trainingen door de merken die we voeren.”

Tags: Attirance, Schoonheidssalon